Case Valmet – Tekoäly ja botit intrassa

Miten tiedon löytämistä voisi parantaa intrassa? Kannattaako panostaa haun parantamiseen vai onko olemassa modernimpia vaihtoehtoja? Voisiko tekoälyyn pohjaava, oppiva chatbot auttaa henkilöstöä tiedon löytämisessä ja tehdä käyttökokemuksesta hauskemman? Mitä mahdollisuuksia botin rakentaminen voi tarjota tulevaisuudessa? Minkälaisia kokemuksia tekoälyn ja chatbotin kehittämisessä on saatu?

Kimmo Miettinen on puhujana Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -tapahtumassa, joka järjestetään Online-muodossa 6.-7.5.2021. Hän  kertoo case-puheenvuorossaan Valmetin kokemuksista vastauksina näihin kysymyksiin.

Kimmo työskentelee Valmetilla Head of digital communications -tittelillä ja sen taakse kätkeytyy monenmoista kehittämisprojektia, liiketoimintojen tukemista digihankkeissa ja strategista suunnittelua mm. webbisivujen ja intranetin osalta sekä sosiaalisen median käyttöön liittyen.

Kimmon vetämä tiimi vastaa keskeisten digitaalisten viestintä- ja markkinointikanavien kehittämisestä ja ylläpidosta globaalisti. Osana tätä pakettia on Valmetin yhteinen intranet Flow, joka on hyvin aktiivisesti käytetty intranet ja sillä on keskeinen rooli laajan organisaation viestinnässä. Kimmo suhtautuu intohimoisesti toiminnan tai alustojen kehittämiseen ja on aina uteliaana etsimässä uusia ideoita.

Tutustu tapahtuman ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!