HPR-tapahtuman turvallisuusohjeet - Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat
 

HPR-tapahtuman turvallisuusohjeet

Tämä sivu päivitetään, kun uusia viranomaisten ohjeita tulee saataville. Päivitetty 25.11.2021.

 

Syksyn 2021 HPR-seminaari järjestetään hybriditapahtumana. Osallistujat voivat valita osallistuvatko tapahtumaan paikan päällä Clarion Hotel Helsingissä vai seuraavatko striimiä etänä. Noudatamme tapahtumassamme hallituksen ja terveysviranomaisten ohjeistuksia. Varmistamme tapahtuman turvallisuuden voimassa olevien ohjeistusten mukaisesti alla kuvatuilla tavoilla.

 

Yleisohjeistus

 

  • Ethän saavu tapahtumaan sairaana tai oireisena.
  • Saavuthan paikalle hyvissä ajoin ennen tapahtuman alkua ruuhkien välttämiseksi.
  • Ilmoittautuminen ja aamukahvit alkavat klo 8.15. Ohjelma alkaa klo 9.00.
  • Pidäthän huolta hyvästä käsihygieniasta. Käsien desinfiointiainetta on saatavilla tapahtumatiloissa useassa eri pisteessä.
  • Muistathan turvavälin kohdatessasi muita osallistujia – myös tapahtuman tauoilla.
  • Tapahtuman esitykset pidetään kahdessa isossa salissa, joissa on huomioitu riittävä tila ja väljyys istumapaikkojen osalta. Seminaarin salien käyttökapasiteetti on alle 50% tavallisesta, joten turvavälien huomioiminen onnistuu hyvin.
  • Tapahtumassa ei ole käytössä koronapassia. Seminaariin ei kohdistu tällä hetkellä hallituksen/terveysviranomaisten asettamia rajoituksia, joiden yhteyteen koronapassi soveltuisi.

 

 

Maskin käyttö

 

  • Suosittelemme vahvasti kasvomaskin käyttöä koko tilaisuuden ajan!
  • Suosittelemme omien maskien mukaan ottamista. Maskeja on myös saatavilla HPR-ilmoittautumistiskiltä tarvittaessa koko tapahtuman ajan.
  • HPR-tiimi käyttää kasvomaskeja tai visiireitä kaikissa suorissa asiakaskontaktitilanteissa. Huolehdimme hyvästä käsihygieniasta ja tulemme töihin vain terveinä.

 

 

Clarion Hotel Helsingin Safe Stay -toimenpiteet

 

Tutustu yleisiin tiloihin, siivoukseen ja puhdistukseen, ruokailuun ym. tapahtumapaikkaan liittyviin hygienia- ja turvallisuustoimenpiteisiin tapahtumapaikan sivustolla: https://www.nordicchoicehotels.fi/safe-stay/

 

Etäosallistuminen

 

  • Tapahtumaan voi osallistua myös etänä striimin kautta. Osallistumistavan voi vaihtaa etäosallistumiseksi ennen tapahtumaa ilmoittamalla siitä HPR-tiimille.
  •  Voit myös vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan ilmoittamalla siitä HPR-tiimille.

 

Lähetämme osallistujille sähköpostitse lisätietoja ja käytännön ohjeet lähempänä tapahtumaa.

 

Seuraamme tilannetta ja viranomaisten ohjeistuksia aktiivisesti. Päivitämme tapahtumajärjestelyjä ja ohjeistusta tälle sivustolle tarvittaessa niiden mukaisesti. Pidätämme oikeuden muuttaa seminaari kokonaan Online-tapahtumaksi tilanteen niin vaatiessa.

MICROSOFT 365 HPR -SEMINAARI

Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari on Suomen laajin SharePoint- ja Microsoft 365 -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma.

30.11.2021
klo 9.00-18.00

Clarion Hotel Helsinki Online