Miten sisäinen some helpottaa korona-ajan viestintää organisaatiossa?

“Miten sisäinen some auttaa poikkeustilanteen viestinnässä?”, kysyy Somepointin Heidi Selkäinaho. “Mihin tarvitaan yrityksen sisäinen some?  Miten Microsoft Teamsin voi valjastaa sisäiseksi someksi? Mikä on sisäisen somen ja intranetin välinen suhde?”, Heidi tiputtelee kysymyksiä.

Heidi Selkäinaho on puhujana Microsoft 365 HPR Online-seminaarissa 5.-6.5.2020. Hän pitää tapahtumassa esityksen otsikolla – Luo tehokas ja onnellinen työyhteisö organisaation sisäisen somen avulla. Tutustu tapahtuman ohjelmaan ja tule mukaan kuuntelemaan Heidiä sekä muita loistavia asiantuntijoita vaikka kotisohvaltasi.

Heidin tavoite on, että työpaikoista tulisi paitsi tehokkaampia, myös onnellisempia paikkoja avoimen sisäisen tiedonkulun ansiosta. Heidi uskoo, ettei mikään ei ole tehokkaampi sisäisen viestinnän väline kuin hyvin suunniteltu sisäinen somekanava, jossa eri työtehtävissä olevat ymmärtävät, mistä tietoa saa, mistä sitä voi kysyä ja mihin sitä voi jakaa. Ja vieläpä niin, että kaikki ymmärtävät, miksi jakaminen kannattaa!

Yrityksensä Somepointin kautta Heidi auttaa suunnittelemaan ja jalkauttamaan sisäisiä somekanavia useimmiten O365-alustan työkaluihin Teamsiin ja Yammeriin. Palettiin kuuluu toki myös Teamsin jalkautus ryhmätyövälineeksi projekteihin ja tiimeihin sekä online-kokouksiin. Myös SharePoint-intranetit ovat Heidin ydintekemistä jo 13 vuoden ajalta.


Intranet, Office 365, Sosiaalinen media, Teams, Tietotyö, Viestintä, Yammer